Farkas Norina (2022) TikTok, mint marketingcsatorna: előnyök és lehetőségek. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (21kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomat az egyik legújabb közösségi média oldalból, a TikTokból írtam és azt kutattam, hogy miképp működik, mint marketingcsatorna, milyen előnyöket és lehetőségeket tár a felhasználóknak. Továbbá kutattam még a felhasználók tulajdonságait, fogyasztási szokásukat az ott megjelenő hirdetések hatására. Az elméleti kutatáson túl egy primer kutatás útján, kérdőíves megkérdezés segítségével próbáltam még jobban feltárni témámat. Témámhoz kapcsolódóan a dolgozatom elején ismertettem a marketing fogalmát, az online marketing tulajdonságait, majd bemutattam a közösségi média történelmét, megjelenését, a közösségi média marketinget, majd ezek ismeretében tértem rá a TikTok bemutatására és végezetül a primer kutatásomat elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztói szokások, közösségi média, marketingcsatorna, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |