Termékminőség

Sulyok Bálint Tamás (2022) Termékminőség. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Termékminőség 6.0.docx-2.pdf] PDF
Termékminőség 6.0.docx-2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (330kB)

Absztrakt (kivonat)

Mindennapunk részéve vált, hogy találkozunk termékmegjelenítésekkel és olyan reklámokkal,ami egy adott termék köré összpontosít. Az emberek napi szinten kapcsolatban állnak ezekkela termékmegjelenítésekkel. Rengeteg ember nincsen tisztában azzal, hogy mennyi munka vanazzal, hogy egy termék megjelenhessen különböző TV spotokban, Instagram hirdetésekben,vagy akár webshopokon. Napjainkban több száz embert érint egy reklám videó elkészítése,hogy a végén egy tíz másodperces reklámot átugorjon a fogyasztó egy YouTube videó előtt.Nem is gondolná az átlag fogyasztó, hogy mekkora utat tesz meg egy termék a tervezéstől alegyártáson keresztül, a beszállításon és a kategorizáláson át addig amíg a cégen belül ki nemértékelik a terméket, vagy éppen a prototípust forgalomba nem hozzák, és ha mindenaspektusában megfelel a termék az előírt minőségi eljárásnak, akkor a végfelhasználó számárais elérhető legyen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: logisztika, raktárkészlet, raktározás, vevői elégedettség index, vevők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet