Hidi Laura (2022) Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-AZ-INFLUENCER-MARKETING-HATÁSA-A-MAGYAR-FOGYASZTÓKRA-HIDI-LAURA (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája az influencer marketing és az influencerek jelenléte. Dolgozatomban azt szeretném vizsgálni, hogy a véleményvezérek milyen hatásokat gyakorolnak a magyar fogyasztókra. Szakirodalmi áttekintésemben bemutatom a digitális marketing fogalmát és szerepét. Részletezem a felhasználó által generált tartalom fogalmát, kialakulásának útját és, hogy a felhasználók pontosan hogyan is válhattak influencerré. Szemléltetem az influencer marketing sikerességet adó tulajdonságait és jellemzem, hogy milyen is egy társadalmat építő véleményvezér jelleme és tevékenysége. Adatgyűjtéshez az Instagram nevű telefonos alkalmazást használtam, hogy adatok gyűjtsek hány magyar felhasználója van. Demonstráltam, hogy az applikáción tevékenykedő tartalomgyártók mennyire befolyásolják a magyar felhasználók jelenlétét. Primer kutatást végeztem kérdőíves formában, amihez segítségül a Google Űrlapot használtam. A kitöltők segítségével információt gyűjtőttem a témában és alá tudtam támasztani az meghatározott hiptéziseimet. Végezetül összefoglaltam a kapott eredményeimet és összegeztem a záródolgozatom teljes tartalmát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitális felületek, hatásvizsgálat, influencer, marketing, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |