A Meló-Diák Kft. és a Camp America online marketingterve Magyarországon

Katona Zoé Kíra (2022) A Meló-Diák Kft. és a Camp America online marketingterve Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT-Katona Zoé Kíra.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Katona Zoé Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (811kB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban a Meló-Diák és a Camp America online marketingjét vizsgáltam meg.  A gyakorlatom során lehetőségem adódott jobban betekinteni a két cég világába és ezért választottam ezt a témát. A dolgozatomban az online marketingről, a direkt marketingről, illetve a toborzásról is szó lesz, hiszen ezeknek a marketing eszközöknek köszönhetően vált ilyen sikeressé a Meló-Diák is Magyarországon.A munkám során sikerült egy interjút is csinálnom, ami hatalmas segítséget jelentett és több információ is tudomásomra jutott ennek köszönhetően.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, munka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet