Katona Zoé Kíra (2022) A Meló-Diák Kft. és a Camp America online marketingterve Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Katona Zoé Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (811kB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (203kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban a Meló-Diák és a Camp America online marketingjét vizsgáltam meg. A gyakorlatom során lehetőségem adódott jobban betekinteni a két cég világába és ezért választottam ezt a témát. A dolgozatomban az online marketingről, a direkt marketingről, illetve a toborzásról is szó lesz, hiszen ezeknek a marketing eszközöknek köszönhetően vált ilyen sikeressé a Meló-Diák is Magyarországon.A munkám során sikerült egy interjút is csinálnom, ami hatalmas segítséget jelentett és több információ is tudomásomra jutott ennek köszönhetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, munka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |