Albert Judit Piroska (2022) Y és Z generáció az online marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRODOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom írása során, vizsgáltam az online és a generációs marketing előnyeit hátrányait, melyből azt a következtetést vontam le, hogy ez a stratégia nagyon praktikus és hasznos egy vállalat számára. Ez annak köszönhető, hogy ebben a technikai, rohanó világban mára már mindenki gyakrabban nyúl a telefonjához, mint egy újsághoz. Hamarabb és gyorsabban ér el hozzánk az interneten keresztül a marketing, ami akkor is hatással van ránk, ha mi azt nem érzékeljük. A generációs viselkedéseket elemeztem az online térben és hogy hogy milyen hozzáállással, tapasztalatokkal rendelkeznek a digitális világgal kapcsolatban. Arra jutottam, hogy egyetlen aktuális generáció sincs, aki nem használná valamely módon az online teret.A fiatal generációkra összpontosítva rájöttem, hogy életünkkel, szokásainkkal, -amiket megosztunk az interneten- kapcsolatban teljes mértékben kivan tárva a marketinges szakemberek elé. Így tehát online marketinges szemmel a lehetőségek száma a fiatalság generációjában kimeríthetetlen. Viszont, ha részesei vagyunk ennek a világnak, akkor vállalnunk kell a következményeiket. Azonban tanácsolnám a fiatal generációnak, hogy érdemes megtartani az egyensúlyt a valóság és a virtuális közeg között. Kutatásom során azt kutattam, hogy mennyire kiismerhető a fiatalság az online világon keresztül, és hogy ezeket az eredményeket, milyen marketing fogásokra tudjuk felhasználni. Sikerült megtalálnom a választ, ugyanis elég, ha csak rendszeresen aktív felhasználói vagyunk a sokféle platformoknak, és máris személyre szabható egy hirdetés bármilyen formában. Néha már ijesztő, hogy csak beszélünk egy dologról és a következő pillanatban, pedig már látjuk a hirdetést a telefonunkon.Hipotézisem alátámasztottam, ugyanis bebizonyítottam, hogy az online marketing rendkívül, és a legegyszerűbben is befolyásolni tudja, az Y és a Z vásárlói közönséget. Munkám, során próbáltam gazdasági, szakmai szemszögből írni a generációkról, ezért nem tértem ki a pszichológiai alapokra. Összeségében, munkám során sikerült ismertetnem a generációkon keresztül a digitális tér bugyrait, marketing perspektívából. Az ezt követő generációk, pedig a jövő izgalmas rejtélye lesz, a gazdasági szakemberek számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fiatalok, generációs fejlődés, internet, online marketing, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |