Oláh Bence (2022) A social listening jelenléte a globális piacon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A-social-listening-jelenléte-a-globális-piacon (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A social listening használata részben a világ változásainak, részben pedig a modern megoldásainak köszönhetően feltörekvőben van. A gépi tanulás és a fejlett analitika együtt egy új szintre emelheti a piackutatást és az üzleti információszerzést. A szolgáltatás és a szolgáltató cégek jelenleg szűk körökben ismertek, de minden adott ahhoz, hogy hamarosan az egyik alapvető megoldásként szolgáljon a piacon. Az idő során egyre kifinomultabb rendszerek és módszertanok fejlődnek, amelyek ugyancsak arra ösztönözhetik a vállalatokat, hogy kipróbálják és hosszú távon is igénybe vegyék a szolgáltatást. Az iparág kommunikációja jelenleg nem tökéletes, de jó irányba halad, hogy növelje a social listening megismertetését. A D-Tag Analytics Zrt. egy kifejezetten ígéretes cég, aki azon kevés cégek közé tartozik, akik az elsők között vannak az európai piacon. A D-Tag még induló fázisban van, viszont a ráható tényezők és a belső szakértelem kombinációjával potenciális versenytársa lehet az iparágban aktív szolgáltató cégeknek. Úgy gondolom, hogy a cég online jelenlétének növelése alapvető feladat kell, hogy legyen a jövőben, és a kommunikációt pedig egyszerű formában kell végezni, hogy az mindenki számára érthető legyen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, közösségi média, marketingkommunikáció, piackutatás, social listening |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |