Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája

Kerschbaummayer Eliza (2022) Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája.pdf] PDF
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban egy magyar márka, az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiájának kidolgozása került bemutatásra, megvizsgálva előtte a papíripart globálisan, az európai és a magyar piacon. Feltérképeztem a cég különböző tulajdonságait a STEEP, SWOT, PORTER elemzés segítségével. Primer kutatásom során szert tehettem a különböző sok-sok véleményre, illetve, hogy milyen elvárásokat támasztanak a vásárlók egy papír-írószer bolt termékeire vonatkozóan. A válaszokból készítettem diagramokat, ábrákat, levontam a következtetéseket, amikből sok új információ segítségével egy eredményesebb stratégiát tudtam kidolgozni a termékpolitikát, árpolitikát, értékesítési politikát valamint a kommunikációs politikát illetőleg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Nikolic Aleksandar
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ars Una Studio Kft., árpolitika, marketingstratégia, papíripar, termékpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet