Kerschbaummayer Eliza (2022) Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban egy magyar márka, az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiájának kidolgozása került bemutatásra, megvizsgálva előtte a papíripart globálisan, az európai és a magyar piacon. Feltérképeztem a cég különböző tulajdonságait a STEEP, SWOT, PORTER elemzés segítségével. Primer kutatásom során szert tehettem a különböző sok-sok véleményre, illetve, hogy milyen elvárásokat támasztanak a vásárlók egy papír-írószer bolt termékeire vonatkozóan. A válaszokból készítettem diagramokat, ábrákat, levontam a következtetéseket, amikből sok új információ segítségével egy eredményesebb stratégiát tudtam kidolgozni a termékpolitikát, árpolitikát, értékesítési politikát valamint a kommunikációs politikát illetőleg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ars Una Studio Kft., árpolitika, marketingstratégia, papíripar, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |