A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége

Kovács Katalin (2022) A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége.pdf] PDF
A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kérdőív adatbázis.zip] Archive (ZIP)
Kérdőív adatbázis.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (38kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy multinacionális vállalat esetében kiemelten fontos szerepe van a kommunikációnak, a hatékonyságon túl, lényeges, hogy milyen képet mutat maga a vállalat a közönség felé, milyen szerepet vállal a társadalomban és hogy milyen értékeket képvisel. A dolgozat témája a LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége, amin keresztül megismertjük a világ egyik legsikeresebb brandjének a titkát. A dolgozat választ ad arra, hogy milyen marketingkommunikációs eszközöket használ a LEGO Csoport globálisan és Magyarországon, hogyan használja ezeket az eszközöket, hogyan szólítja meg az eltérő célcsoportjait és milyennek látják hazánkban a kommunikációját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Siket Lóránt
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: integrált marketing, kommunikáció, kommunikációs eszközök, Lego, LEGO Csoport, marketingkommunikáció, multinacionális vállalat, társadalmi szerep
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet