Kovács Katalin (2022) A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
Archive (ZIP)
Kérdőív adatbázis.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (38kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy multinacionális vállalat esetében kiemelten fontos szerepe van a kommunikációnak, a hatékonyságon túl, lényeges, hogy milyen képet mutat maga a vállalat a közönség felé, milyen szerepet vállal a társadalomban és hogy milyen értékeket képvisel. A dolgozat témája a LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége, amin keresztül megismertjük a világ egyik legsikeresebb brandjének a titkát. A dolgozat választ ad arra, hogy milyen marketingkommunikációs eszközöket használ a LEGO Csoport globálisan és Magyarországon, hogyan használja ezeket az eszközöket, hogyan szólítja meg az eltérő célcsoportjait és milyennek látják hazánkban a kommunikációját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | integrált marketing, kommunikáció, kommunikációs eszközök, Lego, LEGO Csoport, marketingkommunikáció, multinacionális vállalat, társadalmi szerep |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |