Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül

Szeitz Dorottya Szilvia (2022) Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Vállalati arculat záródolgozat Szeitz Dorottya Szilvia.pdf] PDF
Vállalati arculat záródolgozat Szeitz Dorottya Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 08..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (242kB)

Absztrakt (kivonat)

A mostani helyzetben egyre globálisabbá válik a verseny a piacon a cégek között. Az embert rengeteg különböző inger éri a világban, ezáltal elég nehéz megragadni a fogyasztót. A potenciális vevők már inkább az internet segítségével képesek tájékozódni ezáltal sokkal nyitottabb a piacra való rálátás, itt jön képbe a tudatos fogyasztói magatartás megjelenése, ahol már a fogyasztó információt gyűjt, összehasonlít és utánanéz a dolgoknak. Ezáltal a cégeknek egyre nehezebb dolguk van a pozíciójuk megtartására nemzetközi és hazai piacon egyaránt, ezért fontos a versenyképességet támogató eszközök jólműködő használata. Ebből kifolyólag választottam a vállalati arculatot és annak fontosságát a cégek számára, és hogy nem összekeverendő az arculat az imázzsal. A cégeknek mindig fontos hangsúlyt kell fektetniük arculatukra és egyedi megjelenésükre, hogy kitűnjenek a sok versenytárstól a telített piacokon, hisz a vállalati arculat vizuális elemeken alapuló informatív kép, amivel első benyomást tesz a cég a fogyasztóban, aki ezáltal egy saját képet alkot a hallottak, látottak és olvasottak alapján ezt nevezzük imázsnak. Fontos cél a cégeknek, hogy ez a kép minél inkább ahhoz hasonlítson, amit a cég mutat saját magáról. Az arculati kézikönyv feladatát és részeit is megemlítettem mert ez az írásos formája a vállalati arculat részletes leírásának. Azoknak a vállalkozásoknak, akiknek nincs arculati kézikönyvük nagy hátrányban vannak a többiekkel szemben, akik előnyben részesítik használatát. Azért, hogy betudjam mutatni gyakorlatban hogyan is épül fel és működik, a vállalati arculat és az ezt felépítő elemek hogyan kapcsolódnak össze, példaként az ANY Biztonsági Nyomdát választottam, arculatukat kultúrára, magatartásra és kommunikációra bontottam fel, és vizsgáltam meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, arculattervezés, ábraelemzés, ábrák, kommunikáció, magyar vállalatok, nyomdaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet