Online marketingtevékenység a sportban

Juhos Anna (2022) Online marketingtevékenység a sportban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of zarodolgozat_Juhos_Anna.pdf] PDF
zarodolgozat_Juhos_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (746kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájának a sporttal kapcsolatos marketingtevékenységek vizsgálatát választottam. Célom az volt, hogy felmérjem, az embereket mennyire lehet online marketinggel ösztönözni a sportra, vagy egyáltalán lehet-e motiválni azokat, akik még soha nem tapasztalták meg a mozgás örömét.  Dolgozatom első felében a fontosabb fogalmakat ismertetem, ilyen a marketing konkrét fogalma, a marketingkommunikáció, a sportmarketing és a hozzájuk tartozó főbb elemeket is bemutatom. Úgy gondolom, hogy ennél a témánál nagyon sok mindent lehet érinteni, azonban megpróbáltam a lehető leglényegesebb dolgokat kiemelni, amik segítségemül szolgálhatnak kutatásom során, hogy egy átfogó képet kapjak a marketing működéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet