Juhos Anna (2022) Online marketingtevékenység a sportban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
zarodolgozat_Juhos_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (746kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájának a sporttal kapcsolatos marketingtevékenységek vizsgálatát választottam. Célom az volt, hogy felmérjem, az embereket mennyire lehet online marketinggel ösztönözni a sportra, vagy egyáltalán lehet-e motiválni azokat, akik még soha nem tapasztalták meg a mozgás örömét. Dolgozatom első felében a fontosabb fogalmakat ismertetem, ilyen a marketing konkrét fogalma, a marketingkommunikáció, a sportmarketing és a hozzájuk tartozó főbb elemeket is bemutatom. Úgy gondolom, hogy ennél a témánál nagyon sok mindent lehet érinteni, azonban megpróbáltam a lehető leglényegesebb dolgokat kiemelni, amik segítségemül szolgálhatnak kutatásom során, hogy egy átfogó képet kapjak a marketing működéséről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |