Juhos Anna (2022) Online marketingtevékenység a sportban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 zarodolgozat_Juhos_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (746kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájának a sporttal kapcsolatos marketingtevékenységek vizsgálatát választottam. Célom az volt, hogy felmérjem, az embereket mennyire lehet online marketinggel ösztönözni a sportra, vagy egyáltalán lehet-e motiválni azokat, akik még soha nem tapasztalták meg a mozgás örömét. Dolgozatom első felében a fontosabb fogalmakat ismertetem, ilyen a marketing konkrét fogalma, a marketingkommunikáció, a sportmarketing és a hozzájuk tartozó főbb elemeket is bemutatom. Úgy gondolom, hogy ennél a témánál nagyon sok mindent lehet érinteni, azonban megpróbáltam a lehető leglényegesebb dolgokat kiemelni, amik segítségemül szolgálhatnak kutatásom során, hogy egy átfogó képet kapjak a marketing működéséről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, sport | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
