Kossa Enikő (2022) A közösségi háló szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kossa Enikő Záródolgozat 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom témája a közösségi hálók szerepe az értékesítésben. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy miként hat a manapság igen népszerű influenszer marketing a fogyasztókra. Érdemes-e a hirdetni vágyó vállalatoknak tartalomgyártókkal szerződni és a közösségi hálók felhasználóit befolyásolják-e ezek a hirdetések. Emellett ismertetem, hogy hogyan változott az értékesítés, milyen hirdetési formákkal találkozhatunk az interneten és a közösségi oldalakat is részletesen bemutatom. Véleményem szerint kérdéseimre választ kaptam és tanulmányom teljes képet ad a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, diagramok, életkor, értékesítés, felhasználói felületek, felhasználói tevékenység, influenszer marketing, kiértékelés, közösségi háló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |