A közösségi háló szerepe az értékesítésben

Kossa Enikő (2022) A közösségi háló szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kossa Enikő Záródolgozat 2022.pdf] PDF
Kossa Enikő Záródolgozat 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom témája a közösségi hálók szerepe az értékesítésben. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy miként hat a manapság igen népszerű influenszer marketing a fogyasztókra. Érdemes-e a hirdetni vágyó vállalatoknak tartalomgyártókkal szerződni és a közösségi hálók felhasználóit befolyásolják-e ezek a hirdetések. Emellett ismertetem, hogy hogyan változott az értékesítés, milyen hirdetési formákkal találkozhatunk az interneten és a közösségi oldalakat is részletesen bemutatom. Véleményem szerint kérdéseimre választ kaptam és tanulmányom teljes képet ad a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, diagramok, életkor, értékesítés, felhasználói felületek, felhasználói tevékenység, influenszer marketing, kiértékelés, közösségi háló
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet