A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz

Koszecz Janka (2022) A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Koszecz Janka.pdf] PDF
Szakdolgozat Koszecz Janka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során szerettem volna bemutatni a magyar divat alakulását egészen a kezdetektől napjainkig, valamint bemutatni azt, hogy egy-egy márka milyen szinten képes befolyásolni az emberek döntési képességét, ítélőképességét. Érdekelt, hogy az emberek mik alapján hoznak meg döntéseket azzal kapcsolatban, hogy mit vásárolnak, milyen ruhát vesznek fel, mi alakítja stílusukat. A munkámnak köszönhetően lehetőségem nyílt arra, hogy stylistokkal készítsek interjút, amelyekből megtudhatom, hogy miként állnak a magyar emberek a magyar divatmárkákhoz, és ők hogyan látják a magyar divatipar jelenlegi alakulását az európai viszonylatokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Heitlerné Lehoczky Mária
Belső
óraadó tanár; Pedagógia Tanszék; KVIK
Marosán Bence Péter
Külső
főiskolai docens; Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fogyasztás, gazdaságpszichológia, kommunikáció, médiatudomány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet