Koszecz Janka (2022) A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Koszecz Janka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során szerettem volna bemutatni a magyar divat alakulását egészen a kezdetektől napjainkig, valamint bemutatni azt, hogy egy-egy márka milyen szinten képes befolyásolni az emberek döntési képességét, ítélőképességét. Érdekelt, hogy az emberek mik alapján hoznak meg döntéseket azzal kapcsolatban, hogy mit vásárolnak, milyen ruhát vesznek fel, mi alakítja stílusukat. A munkámnak köszönhetően lehetőségem nyílt arra, hogy stylistokkal készítsek interjút, amelyekből megtudhatom, hogy miként állnak a magyar emberek a magyar divatmárkákhoz, és ők hogyan látják a magyar divatipar jelenlegi alakulását az európai viszonylatokban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fogyasztás, gazdaságpszichológia, kommunikáció, médiatudomány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |