Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában

Zámbori Szilvia (2022) Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában.pdf] PDF
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (683kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának a reklámversenyeket választottam. Dolgozatomban arra szeretnék választ kapni, hogy milyen szerepet töltenek be az ügynökségek életében a reklámversenyek, mi ösztönzi őket a versenyzésre. Véleményem szerint a reklámversenyeken elért eredmények egyfajta visszaigazolások az ügynökségeknek és ügyfeleiknek egyaránt. A dolgozat első részében a reklámversenyek ismertetésére fókuszáltam, ahol bemutattam és összehasonlítottam a nemzetközi és hazai reklámversenyeket egyaránt. Kitértem a hazai rangos, ügynökségi összesítő M-listára, ahol a pontozási rendszert is vázoltam, valamint a tavaly létrejött APEX-lista alakulását, felépítését is bemutattam. Egy külön fejezetben kitértem a legtöbbet díjazott ügynökségekre is, az elmúlt pár év ügynökségi toplistákat alapul véve. Dolgozatom sikerességének érdekében mélyinterjúkat készítettem hazai kreatív szakemberekkel. A primer kutatásom módszertanának részletes bemutatását, és a megszületett eredményeket egyaránt tartalmazza a dolgozat. A legfontosabb kapott válaszokat összegeztem és levontam a megszületett konklúziót. Javaslatokat, tanácsokat is megfogalmaztam az ügynökségeknek, felhívva a figyelmet a versenynevezésekkel kapcsolatban néhány problémára, esetleges buktatóra. A dolgozat végén az érintett témaköröket lényegre törően foglalom össze még egyszer.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: reklám, reklámkampány, reklámkampányok, reklámkészítés, reklámügynökség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet