Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél

Heitler Luca Éva (2022) Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Heitler_Luca_FOSZK_záródolgozat.pdf] PDF
Heitler_Luca_FOSZK_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A NISZ Zrt. sajátos nonbusiness területre tartozik, az ún. költségvetési közszolgáltató szektorba, ezért a marketingkommunikációs tevékenysége sem írható le a klasszikus versenypiaci szereplőkre vonatkozó modellekkel. Záródolgozatomban nagy hangsúlyt fektetek a kommunikációs folyamatok és csatornák részletezésére, mert egy nonbusiness cég életében nem a hagyományos marketing módszereket alkalmazzák. A cég által biztosított szolgáltatások a közjót szolgálják és az állam megrendelésére jönnek létre, így nincs igazából versenytársuk, monopolhelyzetben vannak. Elemzéseim során belső és külső kommunikációs eszközöket is bemutatok, valamint kitérek rendezvényszervezés és CSR tevékenységekre is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, belső PR, marketingkommunikáció, nonbusiness marketing, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet