Heitler Luca Éva (2022) Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Heitler_Luca_FOSZK_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A NISZ Zrt. sajátos nonbusiness területre tartozik, az ún. költségvetési közszolgáltató szektorba, ezért a marketingkommunikációs tevékenysége sem írható le a klasszikus versenypiaci szereplőkre vonatkozó modellekkel. Záródolgozatomban nagy hangsúlyt fektetek a kommunikációs folyamatok és csatornák részletezésére, mert egy nonbusiness cég életében nem a hagyományos marketing módszereket alkalmazzák. A cég által biztosított szolgáltatások a közjót szolgálják és az állam megrendelésére jönnek létre, így nincs igazából versenytársuk, monopolhelyzetben vannak. Elemzéseim során belső és külső kommunikációs eszközöket is bemutatok, valamint kitérek rendezvényszervezés és CSR tevékenységekre is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, belső PR, marketingkommunikáció, nonbusiness marketing, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |