A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően

Horkay László Márk (2022) A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat - Horkay László Márk - W30HJY.pdf] PDF
Diplomadolgozat - Horkay László Márk - W30HJY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom végén szeretném összefoglalni az általam vizsgált témát. A diploma dolgozatom három fő részből tevődik össze. Az első az elméleti háttér kidolgozása volt, amely alapjául szolgált a középső részben szereplő sörmárkák összehasonlításához, valamint a kérdőívem kiértékelésében is segítségül szolgált. A második rész a kiválasztott sörmárkák elemzése, valamint a Corona sör helyzetének bemutatása a járványt követően. A harmadik rész pedig a konkrét vizsgálat bemutatása, valamint részletezése volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szánthó Zsuzsanna
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Várfalvi Mercédesz
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatok, Magyarország, márka, márkaépítés, márkanév, sörpiac
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet