Kuklis Kristóf (2022) A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Kuklis_Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (700kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának kiválasztásakor az volt az elsődleges szempontom, hogy közel álljon az érdeklődésemhez. Számomra a zene nagyon fontos, és különböző zenekarokat, előadókat figyelek nap, mint nap. Így számomra nem is volt kérdés, hogy egy olyan zenekart fogok megvizsgálni, akinek nem sikerült akkora népszerűségre szert tennie, mint egy mainstream előadó, pedig már több éve jelen van a szórakoztatóiparban, és elszeretném érni, hogy ismertebb legyen a köztudatban. Ez a zenekar pedig a Mörk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketingeszközök, szolgáltatásmenedzsment, szubkultúra, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |