A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei

Kuklis Kristóf (2022) A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Kuklis_Kristóf.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Kuklis_Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (700kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának kiválasztásakor az volt az elsődleges szempontom, hogy közel álljon az érdeklődésemhez. Számomra a zene nagyon fontos, és különböző zenekarokat, előadókat figyelek nap, mint nap. Így számomra nem is volt kérdés, hogy egy olyan zenekart fogok megvizsgálni, akinek nem sikerült akkora népszerűségre szert tennie, mint egy mainstream előadó, pedig már több éve jelen van a szórakoztatóiparban, és elszeretném érni, hogy ismertebb legyen a köztudatban.  Ez a zenekar pedig a Mörk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketingeszközök, szolgáltatásmenedzsment, szubkultúra, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet