A streaming szolgáltatók kommunikációja

Keményfi Bence (2022) A streaming szolgáltatók kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A streaming szolgáltatók kommunikációja.pdf] PDF
A streaming szolgáltatók kommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A streaming szolgáltatók a hatalmas és korlátlan kínálatukkal nagy sikernek örvendhetnek a fogyasztók körében. Ennek a sikernek az eléréséhez elengedhetetlen a cégek kommunikációja a közönség felé. Ez a kommunikáció sokoldalú és több rétegű, illetve rengeteg platformot és eszközt foglal magában. Kutatásaim során a Netflix, az HBO Max és az Amazon Prime nevű szolgáltatókat vizsgáltam, továbbá ezeknek a kommunikációs csatornáival foglalkoztam, ugyanis a hazánkban elérhető szolgáltatók közül ez a három a legismertebb és ez a három rendelkezik a legnagyobb felhasználói bázissal. Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy pontosan mik is ezek a kommunikációs csatornák és formák, amiket a nagyobb streaming szolgáltatók vesznek igénybe annak érdekében, hogy minél nagyobb csoportokat érjenek el, ezzel bővítve a felhasználói bázisukat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Krasztev Péter Lajos
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK
Szenes Tamás
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, kommunikáció, közösségi média, média, tartalomszolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet