A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására

Mezei Zsófia (2022) A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására.pdf] PDF
A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról_Mezei_Zsófia_LUHW37.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról_Mezei_Zsófia_LUHW37.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (276kB)

Absztrakt (kivonat)

Elemzésem célja az volt, hogy részletesen bemutathassam, hogy milyen hatással volt a Covid-19 világjárvány a Háda-1 Kft. marketingtevékenységére és a fogyasztói szokások megváltozására.Úgy érzem, hogy ezen elemzés során még inkább sikerült betekintést nyernem abba, hogy a cég előbbiekben felsorolt tényezőire milyen hatással is volt a világjárvány, továbbá jobban átláthatóbbá vált számomra a használtruha piac, a fenntarthatóság és a ruhaipar környezetszennyező tevékenysége, tehát a vizsgálat elérte célját. Úgy gondolom, hogy a kutatásom során bemutatott tények alátámasztják azt, hogy a Covid-19 világjárvány mind a Háda-1 Kft. marketingjére mind pedig a vásárlói szokásaira hatással volt, ugyanakkor igyekezett alkalmazkodni az így kialakult helyzetekhez, s ezáltal megtudta őrizni sikerességét is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Szánthó Zsuzsanna
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, fogyasztói szokások, használtruha, használtruha piac, Háda-1 Kft., koronavírus-járvány (COVID-19), marketingtevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet