Mezei Zsófia (2022) A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 08.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról_Mezei_Zsófia_LUHW37.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (276kB) |
Absztrakt (kivonat)
Elemzésem célja az volt, hogy részletesen bemutathassam, hogy milyen hatással volt a Covid-19 világjárvány a Háda-1 Kft. marketingtevékenységére és a fogyasztói szokások megváltozására.Úgy érzem, hogy ezen elemzés során még inkább sikerült betekintést nyernem abba, hogy a cég előbbiekben felsorolt tényezőire milyen hatással is volt a világjárvány, továbbá jobban átláthatóbbá vált számomra a használtruha piac, a fenntarthatóság és a ruhaipar környezetszennyező tevékenysége, tehát a vizsgálat elérte célját. Úgy gondolom, hogy a kutatásom során bemutatott tények alátámasztják azt, hogy a Covid-19 világjárvány mind a Háda-1 Kft. marketingjére mind pedig a vásárlói szokásaira hatással volt, ugyanakkor igyekezett alkalmazkodni az így kialakult helyzetekhez, s ezáltal megtudta őrizni sikerességét is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, fogyasztói szokások, használtruha, használtruha piac, Háda-1 Kft., koronavírus-járvány (COVID-19), marketingtevékenység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |