Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban

Erdődi Anett (2022) Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Erdődi_Anett_szakdolgozat.pdf] PDF
Erdődi_Anett_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés évről-évre egyre fontosabbá válik és nagyobb szerepe lesz a vállalkozások életében, de a kialakítása és a folyamatos szinten tartása nem jelent olyan egyszerű folyamatot, ahogy azt sokan gondolhatják. A munkáltatói márkaépítés a startup vállalkozásoknak jóval nehezebb kihívást jelenthet, mivel legtöbbször nincs mögötte egy jól felépített hírnév, nem tudják a leendő munkavállalók mit várhatnak, sokkal nehezebb dolguk van egy nagy múltú céggel szemben. A kérdőíves kutatásomból kiderült, hogy bár érzékelhető bizonyos mértékű fluktuáció a startup vállalkozásoknál is, de ez mégsem olyan nagymértékű. Mindez valószínűleg annak köszönhető, hogy a többség tudatosan építi a munkáltatói márkát, mindemellett aktívan használja azokat az employer branding eszközöket, melyek segítségével egyszerűbb az új munkavállaló megtalálása és a munkavállalói élmény javítása is. Amennyiben a munkavállalói élmény fejlődik, azzal a munkavállalók teljesítménye is javul, így idővel a vállalkozás is növekedést érhet el.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, HR, Munkáltatói márka, startup, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet