Erdődi Anett (2022) Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Erdődi_Anett_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés évről-évre egyre fontosabbá válik és nagyobb szerepe lesz a vállalkozások életében, de a kialakítása és a folyamatos szinten tartása nem jelent olyan egyszerű folyamatot, ahogy azt sokan gondolhatják. A munkáltatói márkaépítés a startup vállalkozásoknak jóval nehezebb kihívást jelenthet, mivel legtöbbször nincs mögötte egy jól felépített hírnév, nem tudják a leendő munkavállalók mit várhatnak, sokkal nehezebb dolguk van egy nagy múltú céggel szemben. A kérdőíves kutatásomból kiderült, hogy bár érzékelhető bizonyos mértékű fluktuáció a startup vállalkozásoknál is, de ez mégsem olyan nagymértékű. Mindez valószínűleg annak köszönhető, hogy a többség tudatosan építi a munkáltatói márkát, mindemellett aktívan használja azokat az employer branding eszközöket, melyek segítségével egyszerűbb az új munkavállaló megtalálása és a munkavállalói élmény javítása is. Amennyiben a munkavállalói élmény fejlődik, azzal a munkavállalók teljesítménye is javul, így idővel a vállalkozás is növekedést érhet el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, HR, Munkáltatói márka, startup, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |