Greksa Dorina (2022) Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatommal szeretném bemutatni az online marketing világát, a mostanában népszerű internetes platformok szerepét a marketingben, amelyeket sokan csak kikapcsolódásként használunk ugyan, de ezek mellett rengeteg marketingcélú üzenet közvetítőhelyeként szolgálhat. Az internet tele van reklámokkal, egyre nagyobb a kínálat, emellett nehezebb úgy kitűnni a tömegből, hogy felkeltsük a potenciális érdeklődők figyelmét. Nap, mint nap több ezer reklámmal találkozhatunk, és egyre több reklám ezek közül az online térben szerepel. Ha a közösségi médiában szeretnénk hirdetni, számos lehetőségünk van rá. Ezeket a hirdetésfajtákat szeretném bemutatni, hatásosságukat elemezni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | 21. század, hirdetések, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:53 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:53 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
