Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain

Greksa Dorina (2022) Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatommal szeretném bemutatni az online marketing világát, a mostanában népszerű internetes platformok szerepét a marketingben, amelyeket sokan csak kikapcsolódásként használunk ugyan, de ezek mellett rengeteg marketingcélú üzenet közvetítőhelyeként szolgálhat. Az internet tele van reklámokkal, egyre nagyobb a kínálat, emellett nehezebb úgy kitűnni a tömegből, hogy felkeltsük a potenciális érdeklődők figyelmét. Nap, mint nap több ezer reklámmal találkozhatunk, és egyre több reklám ezek közül az online térben szerepel. Ha a közösségi médiában szeretnénk hirdetni, számos lehetőségünk van rá. Ezeket a hirdetésfajtákat szeretném bemutatni, hatásosságukat elemezni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, hirdetések, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet