Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban

Duka Krisztián (2022) Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Duka Krisztián_Gaming és e-sport^J mint eszköz a marketingkommunikációban.pdf] PDF
Duka Krisztián_Gaming és e-sport^J mint eszköz a marketingkommunikációban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (762kB)

Absztrakt (kivonat)

Fontosnak éreztem, hogy záródolgozatomat lehetőségeimhez mérten leginkább aktuális témáról készítsem és dolgozzam ki, hiszen belátásom szerint a marketingszakma egyik legkarakterisztikusabb tulajdonsága a szakadatlan változás. Ennek tudatában fontosnak érzem, hogy naprakészen kell állni és figyelemmel követni az uralkodó trendeket és ellentrendeket annak eléréséhez, hogy megtudjuk valójában mire kíváncsi a társadalom. Ha ezt képesek vagyunk fenntartani, akkor jó úton haladunk a marketingben. Ennek belátásában rengeteget segített féléves szakmai gyakorlati tevékenységem, melyet Közép-Európa legnagyobb e-sport és gaming rendezvényközpontjában tölthettem, mely a Gamerland nevet viseli. Az itt folytatott tapasztalataim és vizsgálataim közelebb helyeztek engem az e-sport versenyek és rendezvények világához, ennek köszönhetően egy átfogóbb képet tudok bemutatni. Mindenekelőtt fontosnak tartom megvizsgálni, hogy miért van elengedhetetlen rendeltetése a marketingkommunikációnak az e-sport és gaming témakörében, illetve választ adni arra, hogy pontosan mit is takar ez az új ipar és marketingágazat. Mindezek motiváltak arra, hogy dolgozatomban az e-sport, mint egy a digitalizáció fejlődésének köszönhetően született iparág marketingkommunikációban való felhasználását vizsgáljam és bemutassam. A téma rendkívüli módon szerteágazó, ennek következtében megkísérlem a legátláthatóbb formában, strukturálisan külön elemekre bontani és megvizsgálni részletesen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, branding, marketingeszközök, országimázs
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:52
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet