Duka Krisztián (2022) Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Duka Krisztián_Gaming és e-sport^J mint eszköz a marketingkommunikációban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (762kB) |
Absztrakt (kivonat)
Fontosnak éreztem, hogy záródolgozatomat lehetőségeimhez mérten leginkább aktuális témáról készítsem és dolgozzam ki, hiszen belátásom szerint a marketingszakma egyik legkarakterisztikusabb tulajdonsága a szakadatlan változás. Ennek tudatában fontosnak érzem, hogy naprakészen kell állni és figyelemmel követni az uralkodó trendeket és ellentrendeket annak eléréséhez, hogy megtudjuk valójában mire kíváncsi a társadalom. Ha ezt képesek vagyunk fenntartani, akkor jó úton haladunk a marketingben. Ennek belátásában rengeteget segített féléves szakmai gyakorlati tevékenységem, melyet Közép-Európa legnagyobb e-sport és gaming rendezvényközpontjában tölthettem, mely a Gamerland nevet viseli. Az itt folytatott tapasztalataim és vizsgálataim közelebb helyeztek engem az e-sport versenyek és rendezvények világához, ennek köszönhetően egy átfogóbb képet tudok bemutatni. Mindenekelőtt fontosnak tartom megvizsgálni, hogy miért van elengedhetetlen rendeltetése a marketingkommunikációnak az e-sport és gaming témakörében, illetve választ adni arra, hogy pontosan mit is takar ez az új ipar és marketingágazat. Mindezek motiváltak arra, hogy dolgozatomban az e-sport, mint egy a digitalizáció fejlődésének köszönhetően született iparág marketingkommunikációban való felhasználását vizsgáljam és bemutassam. A téma rendkívüli módon szerteágazó, ennek következtében megkísérlem a legátláthatóbb formában, strukturálisan külön elemekre bontani és megvizsgálni részletesen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, branding, marketingeszközök, országimázs |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |