Szabó Fanni (2022) A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szabó Fanni- A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájául az online marketingkommunikációt azon belül is a kreatív szövegírást választottam. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy milyen eszközökkel és lehetőségekkel élhet egy szövegíró kreatív módon, amellyel a 21.században elnyerheti az olvasó teljeskörű érdeklődését. Körbejártam ezt mind a márkaépítésre szolgáló, mind az eladásösztönzésre bevetett szövegírás tekintetében is. A témát mind az olvasó mind a szövegíró szemszögéből is vizsgáltam. Bemutattam az online marketingkommunikáció részletei, funkciói és eszközei a szövegírásra fókuszáltan. Részleteztem, hogy mit jelent a kreativitás a szövegírás tekintetében, illetve, hogy mit kell tudni a szövegírásról, valamint, hogy milyen kreatív módszerekkel élhet egy szövegíró a hatásos szövegek érdekében. Mindemellett bemutattam a szövegalkotást a Langmár Kommunikáció Kft. példáján keresztül. Primer kutatásként kérdőíves megkérdezést végeztem és gyűjtöttem adatokat a téma részleteiről. Továbbá alátámasztottam hipotéziseimet és végezetül pedig a vizsgálathoz kapcsolódóan következtetéseket vontam le és javaslatokat tettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, írás, kommunikáció, kreativitás, marketing, online marketing, szövegszerkesztés, üzleti kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |