A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal

Deli Dorottya (2022) A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Deli_Dorottya_Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Deli_Dorottya_Szakdolgozat.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of Deli_Dorottya_Nyilatkozat.pdf] PDF
Deli_Dorottya_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (329kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom fókuszában a fogyasztói útvonal áll, melynek minden egyes szakaszát a kritikai szemléletmódon keresztül szeretném megvizsgálni, hogy milyen lehetőségei és feladatai vannak manapság egy keramikus vállalkozónak e tekintetben – különös figyelmet fordítva az online fogyasztói útvonalra. A 'customer journey', azaz a fogyasztói útvonal segítségével vizsgálom meg keramikus és porcelánfestő vállalkozások/művészek marketing tevékenységét. Azaz, hogy hogyan gondolkodnak a fogyasztóik viselkedéséről, a figyelmük felkeltéséről, milyen platformokat használnak, melyiket nem. A fogyasztói útvonal egyes szakaszainál milyen megoldásokat alkalmaznak, esetleg milyeneket nem, és miért. Emellett szakdolgozatomban szót ejtek a szakirodalomból merített ismeretek és a gyakorlatban, vagyis a képzőművészeti vállalkozók által szerzett tapasztalatok összevetése, és az esetleges hibáikra és hiányosságaikra javaslatot teszek. A szekunder kutatásból nyert adatok összevetésével meghatároztam a fogyasztói útvonal jelentését, azt, hogy mitől lesz jó egy fogyasztói útvonal, mik az esetleg hibák, melyeket a megfelelő ismeretek birtokában elkerülhetünk, mik az előnyei, hogyan épül fel, milyen szakaszai vannak. Mivel szakdolgozatomat a kerámia és porcelán művészet és fogyasztói útvonal mellett a PPC is ihlette, és mivel leginkább erre a területre vagyok kíváncsi, ezért szeretném főként a PPC eszközök és lehetőségek mentén vizsgálni a fogyasztói útvonal alakulását a már feldolgozott adatok segítségével.  Ezért szakdolgozatom kitér a PPC jelentésére, területeire, platformjaira, hirdetési lehetőségeire is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Farkas Tamás
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, fogyasztói élmény, fogyasztói útvonal, Jeti Design, Kerámia, Kézműves marketing, Lantos Judit Ceramics, marketing, performance marketing, porcelán, PPC marketing, Rebu Ceramics, SUSU Keramika, Szizi Művek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:52
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:52
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41602

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet