Deli Dorottya (2022) A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Deli_Dorottya_Szakdolgozat.pdf Download (3MB) | Előnézet |
PDF
Deli_Dorottya_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (329kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fókuszában a fogyasztói útvonal áll, melynek minden egyes szakaszát a kritikai szemléletmódon keresztül szeretném megvizsgálni, hogy milyen lehetőségei és feladatai vannak manapság egy keramikus vállalkozónak e tekintetben – különös figyelmet fordítva az online fogyasztói útvonalra. A 'customer journey', azaz a fogyasztói útvonal segítségével vizsgálom meg keramikus és porcelánfestő vállalkozások/művészek marketing tevékenységét. Azaz, hogy hogyan gondolkodnak a fogyasztóik viselkedéséről, a figyelmük felkeltéséről, milyen platformokat használnak, melyiket nem. A fogyasztói útvonal egyes szakaszainál milyen megoldásokat alkalmaznak, esetleg milyeneket nem, és miért. Emellett szakdolgozatomban szót ejtek a szakirodalomból merített ismeretek és a gyakorlatban, vagyis a képzőművészeti vállalkozók által szerzett tapasztalatok összevetése, és az esetleges hibáikra és hiányosságaikra javaslatot teszek. A szekunder kutatásból nyert adatok összevetésével meghatároztam a fogyasztói útvonal jelentését, azt, hogy mitől lesz jó egy fogyasztói útvonal, mik az esetleg hibák, melyeket a megfelelő ismeretek birtokában elkerülhetünk, mik az előnyei, hogyan épül fel, milyen szakaszai vannak. Mivel szakdolgozatomat a kerámia és porcelán művészet és fogyasztói útvonal mellett a PPC is ihlette, és mivel leginkább erre a területre vagyok kíváncsi, ezért szeretném főként a PPC eszközök és lehetőségek mentén vizsgálni a fogyasztói útvonal alakulását a már feldolgozott adatok segítségével. Ezért szakdolgozatom kitér a PPC jelentésére, területeire, platformjaira, hirdetési lehetőségeire is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, fogyasztói élmény, fogyasztói útvonal, Jeti Design, Kerámia, Kézműves marketing, Lantos Judit Ceramics, marketing, performance marketing, porcelán, PPC marketing, Rebu Ceramics, SUSU Keramika, Szizi Művek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41602 |
Actions (login required)
Tétel nézet |