Onita Márió Márk (2022) Az online marketing térhódítása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az_online_marketing_terhoditasa.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (446kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi évtizedekben a technológiai fejlődés nagyon felgyorsult ennek köszönhetően manapság kis túlzással állíthatjuk, hogy minden ember rendelkezik okostelefonnal, számitógépekkel, amihez van internet hozzáférése is. Az igény ezekre az eszközökre és szolgáltatásokra folyamatosan nő, ennek következtében a mai modern ember ideje nagy részét valamilyen technológiai eszköz előtt tölti aktív használattal, főleg a fiatalok. Ez kirekesztheti a televízió nézését is, ami miatt ritkábban érhetjük el őket reklámokkal, ez a szám koránt sem elhanyagolható, de évről évre csökken a televízión elérhető célközönség. Ennek oka, hogy a közösségi média platformok és egyéb streaming szolgáltatók teret nyertek maguknak felkapottságukkal és kihasználhatóságukkal. Emiatt egyre nagyobb figyelem nehezül az online marketingre, mert sokszor nagyobb célközönséget érhetünk el vele akár még olcsóbban is mintha televízió, rádió, plakát reklámokkal próbálnánk híresztelni termékeinket, szolgáltatásainkat. Így az online marketing „erőltetett menetben” fejlődik, újabb és újabb fogyasztói trendek és marketing stratégiák jelentek és jelennek meg. Célom, hogy szakdolgozatom végére egy részletes képet fessek le az online marketingről és kiderítsem alábbi hipotéziseim érvényességét az általam vizsgált területekben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, e-marketing - elektronikus marketing, Google, hírdetés, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |