Lovi? A magyar lóversenyzés elemzése marketingszempontból

Tóth Anna (2022) Lovi? A magyar lóversenyzés elemzése marketingszempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tóth_Anna_szakdolgozat.pdf] PDF
Tóth_Anna_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (515kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásaim során rádöbbentem arra, hogy a 21. századi időszakban sokkal kevesebben látogatták meg a Kincsem Parkot, mint a második világháború előtti időszakban. Ahogy figyelem a körülöttem élőket nagyon kevesen tudják, hogy minden hétvégén van verseny a parkban, ami mindenki számára nyitott és látogatható. A legtöbb ember csak a 4 nagy évközi események egyikét ismeri, legtöbben a szilveszterüket töltik ott vagy nyáron a Derbyn időznek kicsit. A legnagyobb cél az, hogy felvirágoztassák a Kincsem Parkot, és egy olyan létesítményt hozzanak be Budapest szívébe, amit mindenki emlegetni fog több évtizeden keresztül is; legyen egy olyan közösség, amilyen a két világháború között volt. Marketing elemzésem során fény derült sok olyan információra, amelyeket magamtól nem találtam volna meg, csak több napos, hetes kutatás által. Sikeres interjúztatásom alatt nagyon sok mindent megtudtam a lovizás, lóversenyzés marketing hátteréről is, majd azokat az információkat kvalitatív kutatási formában használtam a dolgozatom megírásához. Krebs Andrással folytatott interjú beszélgetésem során rengeteg adatot sikerült össze gyűjtenem. Fény derült arra, hogy miért nem működik megfelelően a lóverseny marketing része, valamint mik azok a dolgok, amikkel jelenleg küzdenek, milyen megoldásokkal készülnek fel marketing szempontból. SWOT elemzésemben összefoglaltam a cég működésének külső, illetve belső tényezőit, amikkel remélem, hogy elősegítettem a vállalat fejlődését. András nagyon díjazta ötleteimet, és megemlítette nekem, hogy már ezekről a dolgokról tanácskoznak, és ők is hasonlóan látják a helyzet jó és rossz oldalait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, adafeldolgozás, arculat - image, lóverseny, marketing, SWOT-elemzés, vállalati sikertörténetek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:52
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet