Szuromi Andor (2015) Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szuromi Andor.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Január 01.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Web 2.0, Sony, Reklám, ATL, BTL, Költségvetési terv, FIFA, Promóció, POS |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |