Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e?

Szuromi Andor (2015) Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szuromi Andor.pdf] PDF
Szuromi Andor.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Január 01..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Web 2.0, Sony, Reklám, ATL, BTL, Költségvetési terv, FIFA, Promóció, POS
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 10:09
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet