Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval

Ferenci Noel (2022) Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of START UP WEBSHOP BEVEZETÉSE,  A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBA MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓVAL.pdf] PDF
START UP WEBSHOP BEVEZETÉSE, A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBA MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓVAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (709kB)
[thumbnail of Mellékletek.zip] Archive (ZIP)
Mellékletek.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (140kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban, szakmai gyakorlatom alatt tapasztalt hibákról, észrevételekről szeretnék említéseket tenni, illetve a választott témában két darab szakirodalmat is szeretnék részletesebben bemutatni. A szakmai gyakorlatomat egy vidékfejlesztési iroda marketing asszisztensi pozíciójában töltöttem el, ahol elég sok rétű munkát kaptam rengeteg dologba bele láthattam, többek között a webshop üzemeltetésben, és annak rejtelmeibe, ezek mellett több social média felületet kellett kezelnem, ahová kreatív anyagokat és szöveget kellett használnom, itt már jobban alkalmazni kellett az egyetemen tanultakat. A munkám sokrétűsége miatt is gondoltam, hogy ezt a témát választom, mivel egy start up webshopot készítettünk, és indítottunk el. Az dolgozatom alapja leginkább a közösségi média szerepe lesz ebben a start up folyamatban, de az egyik szakirodalmakat is azért kettőt választottam, mivel az egyik inkább a start up a másik inkább a közösségi média irány vonalán mozog. Tanultunk rengeteg mindent az egyetemen, de ezt a gyakorlatban sokkal nehezebb alkalmazni, mint azt gondoltam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, közösségi média, startup, web
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet