Ferenci Noel (2022) Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
START UP WEBSHOP BEVEZETÉSE, A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBA MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓVAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (709kB) |
|
Archive (ZIP)
Mellékletek.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (140kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban, szakmai gyakorlatom alatt tapasztalt hibákról, észrevételekről szeretnék említéseket tenni, illetve a választott témában két darab szakirodalmat is szeretnék részletesebben bemutatni. A szakmai gyakorlatomat egy vidékfejlesztési iroda marketing asszisztensi pozíciójában töltöttem el, ahol elég sok rétű munkát kaptam rengeteg dologba bele láthattam, többek között a webshop üzemeltetésben, és annak rejtelmeibe, ezek mellett több social média felületet kellett kezelnem, ahová kreatív anyagokat és szöveget kellett használnom, itt már jobban alkalmazni kellett az egyetemen tanultakat. A munkám sokrétűsége miatt is gondoltam, hogy ezt a témát választom, mivel egy start up webshopot készítettünk, és indítottunk el. Az dolgozatom alapja leginkább a közösségi média szerepe lesz ebben a start up folyamatban, de az egyik szakirodalmakat is azért kettőt választottam, mivel az egyik inkább a start up a másik inkább a közösségi média irány vonalán mozog. Tanultunk rengeteg mindent az egyetemen, de ezt a gyakorlatban sokkal nehezebb alkalmazni, mint azt gondoltam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, közösségi média, startup, web |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |