Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül

Nagy Bíborka (2022) Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT-Calzedonia.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Calzedonia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (510kB)

Absztrakt (kivonat)

Személy szerint nekem a dolgozat írása előtt is már vonzott a franchise-rendszer működése, mint vállalkozási forma. Nem tudtam akkor még olyan sokat erről a témáról, a rendszerről, de most, hogy a végére értem, úgy gondolom sokat informálódtam róla. Vannak előnyei és hátrányai, mint mindennek. Legnagyobb előnye szerintem az, hogy már egy jó hírnévvel és marketinggel rendelkező céget vehetek a kezembe és nem nekem kell egy új terméket vagy szolgáltatást kitalálnom és majd azt népszerűsítenem. Ez nagy előny, hogy már van egy „neve”. Másik nagy pozitívum számomra talán az, hogy segítséget kapok mindenben gondolok itt az oktatásra, az áru beszerzésére, a helyszín kiválasztására, a termékek megismerésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 20. század, 7P modell, franchise, production, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet