Nagy Bíborka (2022) Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Calzedonia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (510kB) |
Absztrakt (kivonat)
Személy szerint nekem a dolgozat írása előtt is már vonzott a franchise-rendszer működése, mint vállalkozási forma. Nem tudtam akkor még olyan sokat erről a témáról, a rendszerről, de most, hogy a végére értem, úgy gondolom sokat informálódtam róla. Vannak előnyei és hátrányai, mint mindennek. Legnagyobb előnye szerintem az, hogy már egy jó hírnévvel és marketinggel rendelkező céget vehetek a kezembe és nem nekem kell egy új terméket vagy szolgáltatást kitalálnom és majd azt népszerűsítenem. Ez nagy előny, hogy már van egy „neve”. Másik nagy pozitívum számomra talán az, hogy segítséget kapok mindenben gondolok itt az oktatásra, az áru beszerzésére, a helyszín kiválasztására, a termékek megismerésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 20. század, 7P modell, franchise, production, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |