Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban

Wéber Andrea (2022) Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat Wéber Andrea.pdf] PDF
Záródolgozat Wéber Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az egészségügy, és azon belül a gyógyszertári szolgáltatás egy nagyon szigorúan és minden részletekbe menően szabályozott gazdasági terület. Mind az állami törvénykezés, mind a szakmai szervezetek által. Választott témám feldolgozása során meggyőződtem róla, hogy a gyógyszertárak működésében szinte csak a szakdolgozók és a betegek / vásárlók közötti kommunikáció nincs korlátok közé szorítva. Dolgozatomban a gyógyszertárakhoz kapcsolódó 5-10-15 éve változatlan tényeket friss gazdasági adatokkal, és a marketingkommunikáció területén hazánkban még kevésbé ismert témakörrel, a jaycustomer-ek bemutatásával és kezelési lehetőségeikkel aktualizálom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyógyszertárak, helyzetelemzés, jaycustomer, kihívás(ok), problémamegoldás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet