Wéber Andrea (2022) Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat Wéber Andrea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az egészségügy, és azon belül a gyógyszertári szolgáltatás egy nagyon szigorúan és minden részletekbe menően szabályozott gazdasági terület. Mind az állami törvénykezés, mind a szakmai szervezetek által. Választott témám feldolgozása során meggyőződtem róla, hogy a gyógyszertárak működésében szinte csak a szakdolgozók és a betegek / vásárlók közötti kommunikáció nincs korlátok közé szorítva. Dolgozatomban a gyógyszertárakhoz kapcsolódó 5-10-15 éve változatlan tényeket friss gazdasági adatokkal, és a marketingkommunikáció területén hazánkban még kevésbé ismert témakörrel, a jaycustomer-ek bemutatásával és kezelési lehetőségeikkel aktualizálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyszertárak, helyzetelemzés, jaycustomer, kihívás(ok), problémamegoldás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |