Fehérvári Anna (2022) A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Fehérvári Anna_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (891kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi gazdaság a technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően egyre gyorsabban terjed. Ugyanis az emberek többsége ráeszmélt, hogy a birtoklás sokszor felesleges és másfajta módon is hozzájuthatnak bizonyos eszközökhöz. A megosztáson alapuló szolgáltatások megjelenése által elfogadottabbá vált, hogy a birtoklás helyett a bérlés is megfelelő opció lehet az adott cél eléréséhez. Mint ahogy más szektorokban, a mobilitási iparágban is egyre több szolgáltató próbál az effajta igényeknek eleget tenni. Záródolgozatomban a mobilitási eszközök egyik komponensével, a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatással és annak marketingmenedzsment tevékenységével foglalkozom, melyben részletesen kitérek a marketing eszközrendszerére és a versenytársak elemzésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, árverseny, Car sharing, marketingcsatorna, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |