A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása

Fehérvári Anna (2022) A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Fehérvári Anna_Záródolgozat.pdf] PDF
Fehérvári Anna_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (891kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi gazdaság a technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően egyre gyorsabban terjed. Ugyanis az emberek többsége ráeszmélt, hogy a birtoklás sokszor felesleges és másfajta módon is hozzájuthatnak bizonyos eszközökhöz. A megosztáson alapuló szolgáltatások megjelenése által elfogadottabbá vált, hogy a birtoklás helyett a bérlés is megfelelő opció lehet az adott cél eléréséhez. Mint ahogy más szektorokban, a mobilitási iparágban is egyre több szolgáltató próbál az effajta igényeknek eleget tenni. Záródolgozatomban a mobilitási eszközök egyik komponensével, a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatással és annak marketingmenedzsment tevékenységével foglalkozom, melyben részletesen kitérek a marketing eszközrendszerére és a versenytársak elemzésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, árverseny, Car sharing, marketingcsatorna, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet