Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül

Bak Andrea (2022) Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bak Andrea.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bak Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat a digitális marketing szerepét vizsgálja szolgáltatások, egészen pontosan a kávézók életében. A digitalizáció az elmúlt években nagy szerepet kapott, nem csak a magánszemélyek de a vállalkozások életében is. A dolgozatomban arra voltam kíváncsi, hogy egy kávézó hogyan jeleníti meg magát online felületeken, megvizsgáltam a címben említett kávézó weboldalát és közösségi média felületeit. Kutatásomban a kávézási és az online média fogyasztási szokásokat vizsgáltam meg, melyek hozzájárultak javaslataim megfogalmazásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Varga István László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, élelmiszer-marketing, közösségi média, szolgáltatás, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet