Bak Andrea (2022) Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bak Andrea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat a digitális marketing szerepét vizsgálja szolgáltatások, egészen pontosan a kávézók életében. A digitalizáció az elmúlt években nagy szerepet kapott, nem csak a magánszemélyek de a vállalkozások életében is. A dolgozatomban arra voltam kíváncsi, hogy egy kávézó hogyan jeleníti meg magát online felületeken, megvizsgáltam a címben említett kávézó weboldalát és közösségi média felületeit. Kutatásomban a kávézási és az online média fogyasztási szokásokat vizsgáltam meg, melyek hozzájárultak javaslataim megfogalmazásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, élelmiszer-marketing, közösségi média, szolgáltatás, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |