Somogyi Barbara (2022) Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Marketing megoldások a B2B piacon_SomogyiBarbara_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 11.. Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_bizalmas_nyilatkozat_SomogyiBarbara.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (241kB) |
|
PDF
Marketing- és kommunikációs eszközök a B2B piacon (válaszok).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 11.. Download (263kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat témája a különböző marketing megoldások, amiket a B2B szektorban alkalmaznak, ide értve a kapcsolati, online és offline marketinget. Mindezt az Eaton cég példáján keresztül szemléltetem, primer kutatásomat pedig szakértői megkérdezéssel végeztem, a cég partnerei körében. Dolgozatom végén a primer és szekunder kutatásom során feltárt összefüggések alapján javaslatokat fogalmazok meg arra vonatkozólag, hogy az Eatonnak milyen területeken lenne érdemes még fejlődnie ahhoz, hogy partnerei elégedettségét növelje.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kapcsolati marketing, kapcsolattartás, marketingeszközök, marketingkommunikáció, üzleti kapcsolatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |