Online kommunikáció megváltozása a koronavírus hatására a MISZ 98 Kft. vonatkozásában

Bársony Dominika (2022) Online kommunikáció megváltozása a koronavírus hatására a MISZ 98 Kft. vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bársony Dominika - záródolgozat.pdf] PDF
Bársony Dominika - záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (701kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom fő célja kideríteni, hogy a koronavírus járvány hatására az elmúlt 2 évben mennyire és miként változott meg egy kisvállalkozás online kommunikációja, milyen újításokra, marketing eszközökre volt szükség ahhoz, hogy továbbra is maximálisan elérjék és megnyerjék vásárlóikat. Mindezt igyekszem gyakorlati helyem, a MISZ 98 Kft. példáján keresztül szemléltetni és részletesen bemutatni. Célom továbbá, hogy kiderítsem, hogyan változott a fogyasztók magatartás a kialakult új helyzetben, mennyire gyorsan tudtak alkalmazkodni az online terek adta új lehetőségekhez és mekkora szerepet játszott vásárlási döntéshozataluk során a cégek megújult online kommunikációs stratégiája.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: autóalkatrész, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, online kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet