Bársony Dominika (2022) Online kommunikáció megváltozása a koronavírus hatására a MISZ 98 Kft. vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bársony Dominika - záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (701kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom fő célja kideríteni, hogy a koronavírus járvány hatására az elmúlt 2 évben mennyire és miként változott meg egy kisvállalkozás online kommunikációja, milyen újításokra, marketing eszközökre volt szükség ahhoz, hogy továbbra is maximálisan elérjék és megnyerjék vásárlóikat. Mindezt igyekszem gyakorlati helyem, a MISZ 98 Kft. példáján keresztül szemléltetni és részletesen bemutatni. Célom továbbá, hogy kiderítsem, hogyan változott a fogyasztók magatartás a kialakult új helyzetben, mennyire gyorsan tudtak alkalmazkodni az online terek adta új lehetőségekhez és mekkora szerepet játszott vásárlási döntéshozataluk során a cégek megújult online kommunikációs stratégiája.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | autóalkatrész, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, online kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |