A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.

Deli Réka (2022) A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT..pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Xiaomi vállalati fejlődését szerettem volna megvizsgálni, amelyhez legjobbnak láttam, ha az online és offline térben felhasznált marketing eszközöket elemzem többek között. Mivel én is részt veszek a cég egyik ilyen offline tevékenységének, ezért saját tapasztalataim alapján tudok a témában vizsgálódni, ezzel releváns, valósághű megállapításokat tenni. A szakmai gyakorlatom számomra, az online térben történő kommunikáció fontosságára és annak módjára világított rá. Szerettem volna a szakmai gyakorlatomon megszerzett tudást és a promóteri munkámból fakadó tapasztalataimat vegyíteni a záródolgozatom elkészítésekor.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: mobiltelefonok, offline marketing eszközök, online marketing eszközök, startup, Xiaomi
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet