Deli Réka (2022) A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 ZÁRÓDOLGOZAT..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a Xiaomi vállalati fejlődését szerettem volna megvizsgálni, amelyhez legjobbnak láttam, ha az online és offline térben felhasznált marketing eszközöket elemzem többek között. Mivel én is részt veszek a cég egyik ilyen offline tevékenységének, ezért saját tapasztalataim alapján tudok a témában vizsgálódni, ezzel releváns, valósághű megállapításokat tenni. A szakmai gyakorlatom számomra, az online térben történő kommunikáció fontosságára és annak módjára világított rá. Szerettem volna a szakmai gyakorlatomon megszerzett tudást és a promóteri munkámból fakadó tapasztalataimat vegyíteni a záródolgozatom elkészítésekor.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | mobiltelefonok, offline marketing eszközök, online marketing eszközök, startup, Xiaomi | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
