Fogarassy Fruzsina Kitti (2022) A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozatom.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom elsődleges célja a szortiment jelentőségét bemutatni a Grand Tokaj Zrt. marketingstratégiájában volt. Szándékomban állt egyértelműen levezetni, hogy mennyire központi szerepet tölt be a vállalat termékskálája a marketingükben. A marketingmix 4 elemének segítségével elemeztem a vállalat borszortimentjét. Ezt megelőzően szükségesnek találtam, hogy röviden ismertessem a magyar borpiacot, majd egy kisebb áttekintést nyújtsak, ábrák segítségével a hazai borszőlő termőterületekről és bortermelésről. Ezentúl a Tokaji Borvidéket mutattam be és az ott termő szőlőfajtákról és elhelyezkedő borászatokról is szót ejtettem. Röviden ismertettem a borvidék témájához tartozó árujelzőket is, hiszen a termék szemszögéből szintén fontos tényező. Dolgozatom címében is szereplő Grand Tokaj Zrt. bemutatására is sor került, majd részletesen beszámoltam a vállalat borszortimentjéről. Mint már említettem a marketingesek közt híres 4P-vel elemeztem a szortimentet, amiben részleteztem a vállalat marketing eszközeit céljaik eléréséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | borfogyasztói attitűd, bortermelés Magyarországon, marketingstratégia, szortiment, Tokaj |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |