A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában

Fogarassy Fruzsina Kitti (2022) A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozatom.pdf] PDF
Záródolgozatom.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom elsődleges célja a szortiment jelentőségét bemutatni a Grand Tokaj Zrt. marketingstratégiájában volt. Szándékomban állt egyértelműen levezetni, hogy mennyire központi szerepet tölt be a vállalat termékskálája a marketingükben. A marketingmix 4 elemének segítségével elemeztem a vállalat borszortimentjét. Ezt megelőzően szükségesnek találtam, hogy röviden ismertessem a magyar borpiacot, majd egy kisebb áttekintést nyújtsak, ábrák segítségével a hazai borszőlő termőterületekről és bortermelésről. Ezentúl a Tokaji Borvidéket mutattam be és az ott termő szőlőfajtákról és elhelyezkedő borászatokról is szót ejtettem. Röviden ismertettem a borvidék témájához tartozó árujelzőket is, hiszen a termék szemszögéből szintén fontos tényező. Dolgozatom címében is szereplő Grand Tokaj Zrt. bemutatására is sor került, majd részletesen beszámoltam a vállalat borszortimentjéről. Mint már említettem a marketingesek közt híres 4P-vel elemeztem a szortimentet, amiben részleteztem a vállalat marketing eszközeit céljaik eléréséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: borfogyasztói attitűd, bortermelés Magyarországon, marketingstratégia, szortiment, Tokaj
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet