The impacts of lean service management on HR Recruitment process improvement

Saransukh Namuun (2022) The impacts of lean service management on HR Recruitment process improvement. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Thesis - Namuun Saransukh.pdf] PDF
Thesis - Namuun Saransukh.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of the thesis is to improve the recruitment process by using a lean service application to identify the wastes in the recruitment process.  With the help of lean tools, the observed wastes will be replaced with development suggestions. The main purpose of research is to obtain a meaningful perception of how to make the ongoing recruitment process more competent through lean service management. Lean service management in the recruitment process will increase the workflow productivity and diminish redundancies in the process so that improves efficient quality for the customers.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Batbayar Ankhbayar
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Mosonyiné Ádám Gizella
Belső
Mesteroktató; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business enterprises, folyamatfejlesztés, human resource management, lean alapelvek, toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet