Saransukh Namuun (2022) The impacts of lean service management on HR Recruitment process improvement. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Thesis - Namuun Saransukh.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
The aim of the thesis is to improve the recruitment process by using a lean service application to identify the wastes in the recruitment process. With the help of lean tools, the observed wastes will be replaced with development suggestions. The main purpose of research is to obtain a meaningful perception of how to make the ongoing recruitment process more competent through lean service management. Lean service management in the recruitment process will increase the workflow productivity and diminish redundancies in the process so that improves efficient quality for the customers.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business enterprises, folyamatfejlesztés, human resource management, lean alapelvek, toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |